четвъртък, 26 март 2009 г.

|часът на земята 2009|

През март 2008 разбрах за кампанията, но на когото и да кажех - присмех. В България не разбирам как така сме като стадо овце, а като дойде време за действане - хайдути. Тогава написах това:

„Преди година в Австралия се заражда една инициатива, която с мащабите си приповдига онова сгънато чувство у българина - че дори и единицата човек може да промени света. Как? Всички - наистина всички - училища, корпорации, медии - буквално дърпат шалтера и става тъмно. Събират се хората по улиците, същите единици хора, които заедно пишат историята, палят свещи и започват лечението на Гея. Помните ли коя е тя, Гея? Майката Земя. Май всички сме забравили другото й име. Резултатът? 2,2 милиона души се включват. Това е равно на 48 000 коли, които не са в движение.

И аз ще се включа. Ще загасим всичко у дома и ще водим обикновени човешки разговори.

Моля те, подай ми ръка на 29 март - събота. Разкажи и на приятелите си... www.earthhour.org... включи и твоето населено място. Нека задружно загасим поне осветлението у дома в 20:00, ако не друго, за да помогнем на Гея. Час по-късно ще те чакам тук.“

Тази година български общини ще се включат - от къде са ги натиснали да свършат малко полезна работа не искам да знам. Надявам се повече хора да подадат ръка на Земята.

събота, 28 март 2009, 20:30ч


7 коментара:

  1. Че щом опира само до изключването на осветлението, какъв е проблема колите да си работят и вместо човешки раазговор, да се гледа ТВ? Питам, защото се съмнявам да не би да не съм разбрал нещо :P

    ОтговорИзтриване
  2. На всичко ли трябва да си контра?

    ОтговорИзтриване
  3. Не съм контра, княже, не разбрах само крушките ли да гасим или всичко :P

    ОтговорИзтриване
  4. „Нека задружно загасим поне осветлението...“ :) Останалото - твоя воля. Тази година в 20:30. :)

    ОтговорИзтриване
  5. Аз ще се включа - поне за осветлението! :)

    ОтговорИзтриване
  6. И аз смятам да се включа, надявам се съквартирантите и те да ме подкрепят :)

    ОтговорИзтриване
  7. Any results, statistics? :P

    ОтговорИзтриване