вторник, 31 март 2009 г.

|г.и.о.н.|

Ясно е, че в България скоро няма да мога да живея спокойно с бъдещия ми партньор. Все ще се намери някой умник да каже "Че кой ти пречи?" и все искам да извикам, че всички, които ми го задават този въпрос, са ми виновните, ама не е така. Виновни са ми гейовете.

Започнало е вече да ми писва как си бодем в очите и се упрекваме кой какво направил и кой какво не направил, а в крайна сметка всеки гледа собствения си гъз, в това число и аз. Много ми е смешно, как когато се говореше усилено за Семейния кодекс, точно в гей форумите някакъв хомосексуал рече и отсече, че не му трябвало да се жени за мъж и за това нямало да излиза по паради и тн. Тъжно е, че не сме обединени и вместо да сме истинско ЛГБТ общество, всъщност сме Л-общество, Г-общество, Б-общество и Т-общество. Няма лошо, че има отделни клубове и не всичко е микс. Няма лошо, че не всички компании са смесени. Защо продължаваме да се делим в най-важната ни кауза? Много ли е сложно заедно да направим нещо смислено?

Става досадно как дори в интернет едни за други по една положителна приказка не си казваме, а всеки гледа да оплюе другите. „Аз съм най-красивата, най-оборотната, най-буч и тн“ и за съжаление има хора, които се фукат с това. Добре де, всеки си живее живота, както го разбира, но защо трябва да пречи на другите? Хубаво, изчукал си десет момчета този месец, да ти принтирам диплома, която съм нарисувал в Paint? Чукай сега, щото после ще лъжеш някоя жена, нейните и твоите родители... и децата ви ще лъжеш. Така повелява традицията у дома - не говорим за проблема, значи няма проблем. Наистина, толкова ли е сложно да се намери някой гей или лесбийка, за когото да се каже нещо положително?

Липсата на обществена активност се е свела до определени хора-ентусиасти, които също оплюваме, като на панаир сме ги наредили и ги целим с всякакви боклуци, само и само ние самите да изглеждаме над нещата. А всъщност сме си сврели главите в гъзовете и устите ни са пълни с хуйове и путки. Толкова сме смотани. Започвам да си мисля, че гейовете и лесбийките в България са глупаци и са до толкова необразовани, че едно смислено изречение без правописна грешка не могат да напишат. Срамно е как най-силните ни ЛГБТ блогове са лишени от коментари. Дори в сериозните теми за български гей творби, за правата ни като граждани, за правата ни като ЛГБТ, не се пише. Е, разбира се, че е много по-интересно да се коментира, че някакви си поп певци имат обща песен и си го слагат един на друг или пък че Мима Секса има нова турбо чалга резачка. В което няма лошо, стига тези теми да не са ни приоритетни. И все пак толкова ли сме тъпи, че дори и в интернет не можем един коментар да напишем и да си проличи, че не сме само шепа хора, които са гейове и лесбийки в България?

Едно е ясно. В България хората са наясно, че такова животно като хомосексуалност има. Отдавна е приключил сериозният спор, че ние съществуваме и не сме само в крак с модата. Лошото е друго. Гейове има, общество няма.

(първоначално публикувано на 10 януари 2009)

7 коментара:

  1. Това ще продължава да е така, скъпи Юки, до момента в който хората с различна сексуална ориентация възприемат и разберат няколко неща, в тази последователност:

    1. ЛГБТ-ориентацията не е предимство
    2. ЛГБТ не е мода и не означава пера в задника, огън в очите и липса на калций в ставите
    3. ЛГБТ не е обществен, а личен избор

    ОтговорИзтриване
  2. Не мисля, че да си ЛГБТ е избор. Мен никой не ме е питал дали искам. Виж, да се разкриеш вече е личен избор.

    ОтговорИзтриване
  3. Историята със сигурност познава доста ЛГБТ-хора, които не са се разкривали и тихо под юргана са страдали когато са изпълнявали съпружеските си задължения. С точка 3 имах предвид по-скоро, че да си ЛТБТ е личен въпрос и евентуалните последици трябва да се осъзнават като личностни, не като общностни. Дано си ме разбрал правилно

    ОтговорИзтриване
  4. Принц Юки, аз съм за активизма дотолкова, доколкото има нужда от него - но има ли нужда в България и за какво? На мен ми се струва, че нещата са доста добре засега. Или аз греша? Ти какво конкретно очакваш от българските хомо- и бисексуални да направят като активизъм? Да излязат от дрешника или нещо повече?

    ОтговорИзтриване
  5. Най-важната стъпка според мен е да спрем да се плюем един друг. Всичко идва от скритите гейове и лесбийки на „висши равнища“, които в опитите си да предпазят себе си, преебават останалите.

    Именно сега с наближаващото приемане на проекта за Семеен кодекс трябва да сме едно. Едно. А дори няма желаещ за изпълнителен директор на единствената ни ЛГБТ организация. Сами сме си виновни, че такива са нещата.

    Ами, като чуеш хомофобско изказване по телевизията - свържи се с медията и им кажи, че не одобряваш. Като прочетеш нещо в някой блог - контрирай. И стига с това „никой няма да обърне внимание, това е България“ - именно за това трябва да се действа.

    ОтговорИзтриване
  6. А, за тези неща съм съгласен... :) И аз съм на това мнение.

    А за изпълнителен директор на Джемини предлагам Сталик! Сталик Президент! ;D (and I'm being serious abt the first part)

    ОтговорИзтриване
  7. Само да уточня, че за поста Изпълнителен директор на ДЖемини има трима кандидати - две момчета и едно момиче. Без грам ирония ще кажа, че CV-ата им са впечатляващи.

    ОтговорИзтриване